3. kolo súťaže

3. kolo súťaže

Startupy z 3. kola súťaže

 

Fitliner Training je inovatívny aplikačný systém, určený na rezerváciu osobných tréningov cez web kameru a vo fitnesscentrách. Hlavným zameraním je aplikovanie “15 minútovky” do IT a telekomunikačných spoločností, ktoré majú sedavých zamestnancov s cieľom zvýšenia produktivity ich práce. “15 minútovka” je povinné cvičenie počas pracovnej doby v zasadacej miestnosti, pred projektorom, kde na druhej strane obrazovky vedú tréning profesionálne fitness inštruktorky, so zameraním na odreagovanie sa a uvoľnenie chrbtice. Cieľom pre rok 2017-2018 je expanzia na EU trh.


Chargebrella je prenosný generátor Logotyp Chargebrellaelektrickej energie, ktorý dokáže nabiť rozličné mobilné zariadenia, ako telefóny, tablety, či fotoaparáty. Po technickej stránke ide o termo-generátor, ktorý produkuje elektrickú energiu z alternatívnych a obnoviteľných zdrojov energie – konkrétne z rôznych zdrojov tepla (ako napríklad zo slnečného žiarenia, ohňa a pod.) Zariadenie má užívateľsky prívetivý dizajn v tvare a veľkosti rúčky dáždnika, na ktorú je možné pripevniť špeciálny typ dáždnika s vnútornou stranou vyrobenou z reflexného materiálu. Spojením anglických slov charge (dobíjať) a umbrella (dáždnik) vznikol aj názov produktu – Chargebrella.


HoneyLOG (honeypot logs) sa venuje oblasti informačnej bezpečnosti. Podstatou projektu je systém založený na pasciach pre útočníkov (honeypotoch), ktorých cieľom je prilákať útočníka a získať o ňom rôzne typy informácií, najmä však ciele útočníka, postup pri útoku a použité nástroje. Nadstavbou projektu bude systém HoneyCAT umožňujúci predikovať útoky na konkrétnu počítačovú sieť alebo sieťové služby. Projekt HoneyLOG sa zameriava na malé a stredné podniky. Tieto podniky si vo väčšine prípadov nemôžu dovoliť hardvér zabezpečujúci väčší stupeň bezpečnosti alebo bezpečnostného technika, ktorý by analyzoval bezpečnostné incidenty.


Lurity (ex.Emomimluritye) je inteligentná digitálna postava vo výkladoch obchodov, ktorá analyzuje okoloidúcich ľudí. Na základe tejto analýzy (pohlavie, vek, typ oblečenia a emócie). Lurity vyberá svoje správanie, aby získal pozornosť ľudí a prilákal ich dnu do obchodu používajúc stále sa zlepšujúcu umelú inteligenciu. Cloudové a “plug and play” riešenie obchodník jednoducho zapojí. Lurity transformuje výklad na emočný zážitok a nahrádza staromódne statické figuríny.


varimVarim sa zameriava na automatickú prípravu hotových jedál. Príslušenstvo v podobe rozšírenej verzie je vhodné aj pre internáty, stravovacie zariadenia, firmy /aj väčšie/, nemocnice, sociálne zariadenia i zariadenia pre seniorov. Celý systém sa bude dať ovládať na diaľku s využitím mobilných technológií/wi-fi, bluetooth, sms, internet/.